pátek 16.05.2025

Identita Chance Ligy zabodovala. Na ADC Czech Creative Awards získala třetí místo

Identita Chance Ligy zabodovala. Na ADC Czech Creative Awards získala třetí místo

pátek 16.05.2025
Rebranding nejvyšší domácí soutěže a nová identita Chance Ligy se dočkaly výrazného a prestižního ocenění. Při vyhlašování 32. ročníku ADC Czech Creative Awards obsadil projekt, za jehož podobou stálo studio Touch Branding, třetí místo v kategorii Branding.

"Od začátku jsme věděli, že chceme identitu, která bude odvážná, moderní, nadčasová a dokáže oslovit i mladou generaci. Vsadili jsme na studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince a výsledek naplnil naše očekávání do posledního detailu. O to víc nás těší, že nová vizuální podoba zaujala i odbornou porotu ADC Czech Creative Awards. Moc si vážíme ocenění v tak kvalitní konkurenci a bereme ho jako důkaz, že liga má dnes nejen silnou sportovní, ale i vizuální identitu, která její značce dodává charakter a hraje důležitou roli i v budování vztahu s fanoušky," řekl obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace Daniel Hajný.

"Máme z bronzu opravdu radost – je to krásná odměna za měsíce intenzivní práce, debat, skic i úprav na poslední chvíli. Děkuju všem v týmu, protože bez jejich nasazení by tahle identita nikdy nevznikla. Ocenění od ADC vnímáme jako potvrzení, že jsme dokázali propojit sportovní svět s kvalitním designem způsobem, který funguje jak na hřišti, tak v očích fanoušků i poroty," řekl Martin Marušinec, kreativní ředitel studia Touch Branding.

V hlasování odborné poroty, v níž zasedli významné osobnosti a experti nejen z České republiky, ale i ze zahraničí, si lépe než vizuální styl Chance Ligy vedl v kategorii Branding pouze jediný projekt – identita pro městskou část Praha 10.

"Realizace takto odvážné a moderní ligové identity by nebyla možná bez spolupráce s generálním partnerem, společností Chance. Od začátku nás podpořila v našem přístupu i směrování, díky čemuž mohl vzniknout redesign, který dnes rezonuje nejen mezi fanoušky, ale i odbornou veřejností. S identitou navíc nadále hodláme pracovat a rozvíjet ji," dodal Hajný.

ADC Czech Creative Awards oceňuje nejkreativnější projekty za celý rok. Cílem soutěže je poukázat na konkrétní práce, které v rámci svých disciplín posouvají možnosti a určují trendy jejího dalšího vývoje.