sobota 18.04.2020

Zasedání marketingové komise i tiskových mluvčích. Online.

Zasedání marketingové komise i tiskových mluvčích. Online.

sobota 18.04.2020
Jak reagovat na aktuální vývoj kolem přerušených soutěží v oblasti obchodu a marketingu? Správné cesty hledá výkonný aparát Ligové fotbalové asociace ve spolupráci se všemi profesionálními kluby. Ve středu zasedala marketingová komise LFA, o den později si novinky o soutěžích vyslechli tiskoví mluvčí a PR zaměstnanci klubů FORTUNA:LIGY i FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. Všechna setkání samozřejmě proběhla online formou telekonferencí.

„Komunikace v době krize, kterou si nyní všichni procházíme, je extrémně důležitá. Následky poneseme všichni společně a je třeba společně také postupovat. Proto jsme rádi za platformu jako je marketingová komise, která v současné době může sehrát důležitou roli při ochraně hodnoty, kterou si obě profesionální ligy pod hlavičkou LFA tvrdě vydobyly,“ řekl k posledním jednáním Daniel Hajný, marketingový a obchodní ředitel LFA. Marketingová komise na svém posledním zasedání probírala ožehavá témata, jako vývoj jednání s klubovými i ligovými obchodními partnery nebo možné scénáře dohrání aktuální sezóny.

Současně si kluby mezi sebou mohou vyměňovat cenné zkušenosti v nelehké době. „Mnoho klubů by za normálních okolností v tomto období již začalo s prodejem permanentek na další sezónu, což bývá také důležitým prostředkem jejich příjmů. V současné době to logicky není možné a kluby napříč ligou řeší, jak naplánovat kampaně a komunikaci pro jednotlivé scénáře dohrání stávajícího ročníku s ohledem na ticketing,“ uvedl Hajný jeden z příkladů, který v současnosti trápí marketingové zaměstnance českých klubů.

O den později zase zorganizovala LFA virtuální setkání pro více než dvacet zaměstnanců klubů FORTUNA:LIGY i FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY, během kterého se dozvěděli bližší informace o současném stavu a možných scénářích dalšího vývoje kolem rozehrané sezóny.

Na programu byly ale i další neméně důležité body, které ovlivňují komunikaci mezi vedením soutěží a jednotlivými kluby.

„Chtěli jsme také touto cestou poděkovat všem, kteří se v klubech podílejí na nemalých charitativních aktivitách. České profesionální fotbalové kluby jsou nyní velmi aktivní a přicházejí s celou řadou zajímavých, a především přínosných projektů pro českou společnost. LFA jako zastřešující organizace kromě toho, že sama také několik podobných akcí organizuje, chce tyto aktivity podpořit a získat pro ně ještě větší mediální pozornost,“ zhodnotil jeden z bodů agendy čtvrteční telekonference Štěpán Hanuš, ředitel komunikace a PR Ligové fotbalové asociace.