neděle 15.09.2019

LFA na marketingové konferenci European Leagues

LFA na marketingové konferenci European Leagues

neděle 15.09.2019
Zástupci Ligové fotbalové asociace se v druhém zářijovém týdnu pod záštitou organizace European Leagues zúčastnili odborných konferencí v oblasti marketingu a organizace soutěží ve španělském Madridu.

Na odborném GSIC Summitu proběhly prezentace několika zajímavých případových studií z oblasti sportovního marketingu a zkušeností dodavatelských subjektů z různých odvětví, které již spolupracují se sportovními organizacemi. „Bylo velmi zajímavé a přínosné sledovat posun, jakým se ubírá svět technologií a jaké možnosti dnes skýtají společnosti, které technologicky rozvíjejí fotbalové kluby a ligy v okolních zemích. Každá taková inspirace je pro naší práci velmi důležitá a chtěli bychom organizaci European Leagues poděkovat za pozvání,“ řekl k účasti LFA na GSIC Summitu obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.

Do španělské metropole se sjeli zástupci šestnácti evropských lig. A právě Euopean Leagues, které je LFA po boku dalších významných soutěží členem od loňského října, připravila pro hosty madridského setkání zajímavý program na druhý den. Zástupci jednotlivých ligových soutěží při něm mimo jiné diskutovali o společných marketingových projektech na poli esportu, datových práv nebo boji proti pirátským kopiím v online prostoru. „Výměna zkušeností na úrovni výkonných aparátů evropských lig je jedním z hlavních benefitů našeho členství v této organizaci. Sami jsme se přesvědčili, že i papírově vyspělejší soutěže často řeší podobné problémy jako my v Čechách. Ligová fotbalová asociace se přidala také do jednoho ze společných projektů European Leagues, jehož cílem je prodej práv na zpracování živých dat z utkání,“ doplnil k účasti na setkání v Madridu Štěpán Hanuš, ředitel komunikace LFA.

Další akcí European Leagues bude již brzy 17. a 18. října Generální shromáždění v Londýně.